چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر بیان داشت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها طرح مدیریت اندیشه‌های راهبردی جهان اسلام در مراکز آموزش عالی را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیران ستاد نهاد دانشگاهی کشور، اظهار داشت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها یکی از راهبردی ترین دستگاه های حاکمیت نظام است.

وی با بیان اینکه دانشگاه و محصول آن چه منابع انسانی و چه دانشی از ارکان حال و آینده نظام هستند، افزود: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها باعث می شود که فضای دانشگاه اسلامی، انقلابی، دینی و ملی ریل‌گذاری شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: انقلاب اسلامی حرکت، جوهره دانشگاه را متحول کرد که برای حفظ آن به نظارت و مدیریت نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، کار نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها را راهبردی و استراتژیک دانست و خاطرنشان کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم جهانی هستیم و بیش از این جهانی می شویم و تاثیر این تعامل فوق العاده سنگین و بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها باید طرح مدیریت اندیشه‌های راهبردی جهان اسلام در مراکز آموزش عالی را از حیث علمی و اندیشه دنبال کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: این طرح ابتدا منطقه‌ای و در سطح جهان اسلام و سپس در بعد بین المللی ایجاد شود که اگر این گونه شد، نظام حاکم نظام کمال نجات بشر می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: دانشگاه در ساختارسازی و معماری نظام نقش مهمی دارد و ما به شدت از نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها حمایت می کنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha